Hör och häpna..!

Hejsan :-)

Lilla Mia Bus är en glad och utåtriktad tjej på 26 år, för tillfället bosatt på Norges västkust. :-)

Namnet är egentligen Marie, men de som känner mig kallar mig för Mia. Och Lilla Mia Bus kallades jag när jag var liten ;-)
Jag jobbar som Personlig Tränare, Kostrådgivare, Instruktör och Receptionist på ett medelstort träningscenter här i trakterna ;-) Några av er kanske känner igen mig, vem vet? ;-)

Jag är lite av en tänkare, och av och till så kan det ju vara bra att få lufta sina tankar någonstans ;-) Jag bloggar om allt mellan himmel och jord, det som dyker upp i huvudet helt enkelt.


Kom gärna med kommentarer och inspel om vad NI har lust att läsa om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0